طراحی سایت

ادامه تجارت و نکات کلیدی در مدیریت

پیشنیاز این مطلب، مطلب قبلی است.

۴ – زمان گذاشتن برای کارکنان:

مهمتر از همه، رهبری در تجارت یک کار مردمی است.

هنگامی که یک کارمند با شما صحبت می کند به هر دلیلی اطمینان حاصل کنید که وقت خود را صرف گوش دادن به حرف هایش می کنید.

کار خود را برای یک لحظه کنار بگذارید، گوشی موبایل خود را کنار بگذارید تجارت تان مهم تر است روی شخص ایستاده در مقابل خود تمرکز کنید.

۵ – به دستاوردها اهمیت دهید:

هر کارمند در تجارت خود می خواهد کار خوبی انجام دهد.

هنگامی که آنها کار درستی انجام می دهند، می خواهند مورد تشویق کارفرمایان خود قرار گیرند.

متأسفانه، کارفرمایان چندین کار را برای به رسمیت شناختن و پاداش به کارکنان انجام نمی دهند.

خبر خوب این است که کارهایی که بسیاری از کارفرمایان در تجارت می توانند انجام دهند، به رسمیت شناختن کارکنانی است که کار خوبی انجام داده اند.

تشویق و مورد توجه قرار دادن برای آنها هیچ هزینه ای ندارد، بسیار آسان است و تنها چند دقیقه طول می کشد.

۶ – در مورد راه حل های پایدار فکر کنید:

مهم نیست که مشکل در تجارت تان چقدر مشکل است، همیشه یک راه حل سریع وجود دارد.

رهبران هنگامی که راه حل های برای حل مشکلات پیدا می کنند، بسیار خشنود می شوند.

همیشه به راه حل ها و حرف ها و حتی نکاتی که اعضای تیم به آن اشاره می کنند دقت کنید.

افرادی که در متن کار هستن خیلی از چیزهایی که شاید برای شما کوچک باشد را مهم می شمارند.

تجارت

۷ – افراد بهانه جو را جدی نگیرید:

بدون شک، اجرای یک طرح در تجارت جدی است.

محصولات و خدمات باید فروخته و تحویل داده شود و پول باید در تجارت گردش داشته باشد.

با وجود شدت این مسئولیت ها، رهبران موفق سازمان های خود را سرگرم کار می کنند.

رهبرهای موفق به بهانه های افراد اهمیت نمی دهند.

آنها می دانند با افرادی که به هر دلیلی دنبال بهانه هستند و بی نظمی ایجادمی کنند نمی توانند به اهداف خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *